Merhaba sevgili anne, öncelikle emzirme döneminde ilk 6 ay boyunca yasaklı, kısıtlayıcı diyetlerden kesinlikle uzak durmalısınız. Çünkü bu tarz diyetler anne sütünün miktarını azaltıyor ve içeriğini olumsuz etkiliyor. Bu da bebeğinizin büyüme ve gelişmesini kötü etkiliyor. Ancak bu tarz diyetler olmadan da zayıflayabilir, doğum kilolarınızı kaybedebilirsiniz. Yeterli ve dengeli beslenerek, aç kalmadan, sütünüzü bol bol destekleyerek de zayıflamak mümkün. Yaşam boyu sürdürülebilir sağlıklı beslenmenin nasıl uygulanacağıyla ilgili bilgi almak istiyorsanız bana instagram üzerinden her zaman ulaşabilirsiniz. Tabi diğer sorularınız için de <3 İnstagramdan daha detaylı cevap verebiliyorum. Sevgiler. https://www.instagram.com/diyetisyenfahriye/