mihra2022_ Kızlar ayin 13 de 2. Ay aşısı var aynı gün rotarix aşısı da yaptırabilir miyim . Hekimimiz ikisini de aynı gün yaptirabilecegimizi söyledi ama tam emin değilim. İki aşıyı aynı gün yaptıran annelerimiz var mı ? Varsa nelere dikkat edebilirim .
uzaysmum mihra2022_ ben rotayı diğer aşılarla aynı gün yaptırmıştım. Üç doz olandandı bizimkisi. Sadece ikinci aşıda karın ağrısı yaptığını düşünüyorum oğluma. Başka hiç bi sıkıntı yaşamadık
Adendiyebiriii mihra2022_ yaptırabilirsiniz sadece menenjit aşısı devlet aşıları ile birlikte olmuyor doktorumuz demişti menenjit ağır diye
mavikalpefe124 mihra2022_ ben yaptırmıştım sıkıntı olmuyor. Aşı sonrası bi ateş düşürğcğ veriyordum sıkıntısız geçiyodu
Gulcannoz mihra2022_ ben geçen ay yaptırdım çok şükür bir sorun olmadı önlem amaçlı 2 kez calpol verdim 2ml kadar
mihra2022_ Adendiyebiriii menenjit aşısını doktorumuz bexero önerdi 3. Ayda devlet aşısı olmadigi için ilk doz 3. Ayda önerdi siz kaçıncı ayda vuruldunuz
1Fatma93 mihra2022_ Bende ikinci ay ilk dozu bugünde (4aylık)ikinci dozu yaptırdım.Diğer aşılarla birlikte yaptırmamın daha iyi olacağını söylemişti doktorumuz öyle yaptık. Rota biraz ishal yaptı onuda maflor ile halletmiştik.
Adendiyebiriii mihra2022_ biz hem bexsro hem nimenrix oluyoruz 3 5 7 11 13 15. Aylarda suan 11 ayligiz