Kızlar bebeğim yaklaşık bir buçuk aylık oldu. Kilosu gelişimi gayet iyi. Çiş ve kaka sayısı da gün içerisinde gayet yerinde. Ama sarılığı bir türlü geçmiyor. Bazen çoğalıyor gibi bazen azalıyor gibi. Gündüz hiç belli olmuyor, akşam beyaz ışıkta yüzü ve gövdesi sarı gibi. Sadece doğduğu ikinci gün bakıldı %6 idi sonrasında hiç bakılmadı. Ama yükselmiş gibi geliyor bana. Sadece anne sütü ile besleniyor bu arada.Geçen hafta doktor bir sorun yok gelişimi boyu gayet iyi, sarılık test isteyeceğim kadsr çok değil dedi ama sanki ondan sonra yükseldi. İyice psikolojim bozuldu sabah akşam başında öyle bekliyorum, ve hiç sakin kalamıyorum elim ayağım birbirine dolaşıyor. Nasıl geçer bu sarılık internette beyinde hasar kalabilir falan yazıyor. Sütüm kesilecek diye korkuyorum stresten.😞😞