KubraResul ilk annelik işte herşeye strese girmemiz çok doğal ben olsam bende hemen strese girerim en ufak şeyde 😇
Ama emen bebisler de 9 güne kadar normal diyorlar bu sayı değişebilir ama demekki bir kaç gün yapmayabiliyir sıkıntıya girmeyin kendinizi rahatlatır sonunda illa yapacaktir sizin huzursuzluğunuz anında bebisinize geçiyor unutmayın
Birde doyma meselesi kakadan çok ıslak bez sayısı ile yapıyorlar yani endişe etmeyin yapmadığı olabilir doyma ile alakası yok
Unutmayın doymayan bebeğin en belirgin belirtisi huzursuz olmasi sürekli ağlaması mizmizlanmasi