Merhaba kızlar eşim 2 aydır işsiz. Şimdi is kurma zamanı. Optikci açmayı düşünüyor arkadası optisyen eşim de daha önce eczanede çalışıyordu. Gözlükte vardı eczanede işi biliyor. Sistemi filan. Size sorum şu ki optik işinde para var mı aramızda optikci aileler var mı merak ettim