Merhabalar, 7 ayda ayrilik kaygisi olabilir mi ? Bebegim gunduzleri az uyusada geceleri cok duzenliydi ve 2 kere beslenmek icin uyanirdi sadece. 10 gundur saat basi aglayarak uyanmaya basladi. Yataginda pispislasam aglamasi siddetleniyor kucagima aldigim an da susuyor ve tekrar uyuyor. Iyice kucaga mi alisti veya anneden ayrilik korkusu mu var bilemiyorum ama cok yoruldum :( gunduzleri de cok anneci oldu kendi kendine oynuyor ama beni gordugu anda hemen agliyor ve bana dogru geliyor. ayni durumda olan var mi ? Ne yapmam gerekiyor bilemiyorum 😞