Bizde 2 haftadır kullanıyoruz. Bebeğim 2 aylık. aşırı huzursuz, öğürerek uyanıyor ve kusuyordu ilacı kullanmaya başladık öğürmemiz, kusmamız ve öksürüğümüz baya azaldı ve artık daha rahat. Günde 3 kez 3.5 ml veriyorum son dozu yatmadan önce veriyorum daha rahat uyusun diye bir de başını biraz yüksek tutmak işe yarıyor. Her beslenmeden sonra da 15 20 dk ayakta tutmaya çalısıyorum. Genellikle ilaç çok iyi geldi bize diyebilirim. Geçmiş olsun size de inşallah bi an önce kurtulur bebişlerimiz.