Meis ben Aptamil kullanmıştim hem bebeğime alerji yaptı hemde aşırı gaz yaptı . Bebeğim şuan 2 aylık ve hipp organic mama kullanıyorum aşırı memnunjm hem bebeğimin alerjileri geçti hem bebeğim tadını çok sevdi ve hemde kilo aldırdı sanırım iştah açıcı özelliği de var önceden 60 Cc veriyordum şimdi 120lere kadar çıktı 🙏🥹o yüzden kesinlikle hipp organic mama kullanın 🙏