Zatilokumum93 Kızlar selam , ben bugün kayıt oldum lazer epilasyon için de , aranızda giden var mı ? Dilan Polat merkezine ? Herkes çok önerdi diye gittim ama bakalım nolacak bilmiyorum inşallah guzel sonuçlar alırım diye düşünüyorum