TospikDefneninAnnesi Bence doymamak değil, anlattığınıza göre sütünüz var maşallah. Her annenin sütü bebeğine yeter. Bebekler her emmek isteğinde illa açlar demek değilmiş. Bazen açlık, bazen susuzluk, bazen anneyi yanında isteme gibi sebepleri oluyormuş. Emme olayına sadece açlık olarak bakmayalım, bu işin manevî boyutu da var: sevgi, güven, ten teması gibi. Siz ne kadar bez kirlettiğine bakın. Günde yeteri kadar çişini ve kakasını yapıyorsa doyuyordur. Bir de kilo alımına bakarsınız.