Merhaba benim bebeğim 4 Ay 9 günlük atak hesaplamaya göre bitmesine 3 gün var diyor. Yalnız benim merak ettiğim bir şey şu ki bu hafta tam 19. hafta yani sadece son haftada belirtiler olabilir mi şimdiye kadar iyiydi çünkü. Bebeğimin dün ve bu gece uykuya yatma saatleri geç olmaya başladı. Anlamaya çalışıyorum 7 de uyuyan kızım 9 buçuk 10 yaptı bugün. Bunun alışkanlık olmasını istemem gündüz uykuları kısa kısaydı çünkü bari akşam iyi uyusun. Böyle durumlarda napmalıyız alışkanlık olmaması için lütfen yardım edin🙏