Omerligunler benim bebeğim de o aylarda çok kusardı günde 40 kere önlük değiştirirdim aynılarını yıkayıp kurutup çünkü dayanmıyordu önlük.doktor, yuttuğu kıl tüy toz vs gibi şeyleri atmak için iyi bi şey olduğunu çok kafayı takmamam gerektiğini söyledi.1 ay sürdü bu durum, sonra şak diye birden kesldi, kusmamaya başladı