-kereminannesi- İyi akşamlar arkadaşlar Bebeğim heyecanladığında kasılıyo kafasını azcık yna yatırarak ellerini sıkarak bacaklarını kasarak yapıyor Kısa sürüyor ama başını yana yatırması dikkatimizi çok çekiyor Başına gelen var mı ne yapmam lazım
Tasfamily -kereminannesi- Tutun düzeltmeye yada açmaya çalışın O anda hareket ettiremiyorsanız yani kasılma devam ediyorsa nöbet olabilir. Yok siz dokununca normale dönüyorsa gaz vs olabilir
Cansucan20 -kereminannesi- benim bebeğimde aynı şeyi yapıyordu. Sanırım siz nöbet vs gibi korkuyorsunuz. Ama dokunduğunuzda kasılması geçiyorsa sıkıntı yoktur.
-kereminannesi- @Can Cansucan20 sucan20 ucan20″#p23576073 evet evet geçiyor çok şükür ama yine de tedirgin oldum
-kereminannesi- Tasfamily anlık oluyor zaten Nöbet değildir diye umuyorum ama acaba yaşayan var mı benim gibi diye merak ettim
Bebegiveannesi Merhaba benim bebeğim 2 buçuk aylık iki gündür kollarını yana açıp korkuyo gibi gerilerek nöbet gibi hareket yapıyo bende çok korktum bu normal bi şey mi
mervebb-98 Bnmde bebegım 2 aylık oda aynı sekılde kendisi sıkıp asagıya doğru kasıyor korkuyor gıbı geldi bana