Slnnn 4 aylık kontrole gittik kanda kalsiyumları yüksek çıktı doktor endokrine yönlendirdi d vitamini kestiler her beslenmeden sonra 15-20 cc su vermemi söyledi Böyle bi durum yaşayan oldu mu?
sakinolpelincim Slnnn benimki mama yiyor ilk günden beri su veriyorum doktor da verdiriyor. Geçen ishal oldu ve ateşlendi suyu içtiği kadar ver artır dedi o ara daha çok verdim.
Slnnn Dilruba_1 teşekkür ederim idrar yolunda enfeksiyon vardı çok az nefrolojiye gitmiştik d vitamini yüksek çıktı kestiler 4 ay kontrolünde kan tekrar verdik saglam çocuga düşük çıktı ama kalsiyum yüksek çıktı sonra su başlattı doktor
Mihriiii D vitamini yüksekliği böbreklerde soruna sebep olabiliyor kum taş vs onun için su önermiştir.