Arkadaşlar lütfen görmezlikten gelmeyin benim oğlum 9 aylik 10 günlük şuan 7 buçuk ayina kadar ek gıdası çok güzeldi yiyordu kilosu da gayet iyidi.8 kiloydu 7 aylikken emekledi emekleyince baya hareketliydi haliyle kilo almıyordu ztn doktor dedi bize eskisi ayda ayda yarım kilo Alamayacak diye 7 aylikken biz esimin koyune gittik 1 ay kaldık evimize gelmeye 2 gün kala o zaman bu zamana kadar hasta cocuk grip oldu ishali vardi kaç defa hastaneye götürdük 1 ay sürdü ve bu 1 ay ek gıda yemedi zorluyordum dahi yemiyordu haliyle zayıfladi hem ishal hem ek gıda reddetme ishal icin ilaç da vermişti ise yaramadi çok şükür 8 aylikken iyileşti 1 buçuk hafta felan ek gıda yedi durumu iyiydi yine düştü çocuk bu sefer bağırsak enfeksiyonu çıktı ishal di yine ek gıda yine yemedi ilaçları ni kullandim kaç gün sonra eşim sayesinde üsuttu çocuk grip oldu bu sefer yanıyordu çocuk ateşi vardı götürdük hastaneye boğaz enfeksiyonu iltihap i var dedi ek gıda ondan yemiyordu sonra yine ishale döndü simdi hâlâ grip geçen hafta oldu bu durum emziriyorum şimdiye kadar doğduğundan beri mama vermedim 6 aya kadar gerek yok demişler di sonra ek gıda ya başladı ztn bide bu arada iki dişi çıktı yani hepsi üst üste geldi 2 hafta arayla iki diş çıkardı ve hâlâ ek gıda yemiyo bizle birlikte sofraya oturtuyoruz ekmek alır eline emer tadımlık yer yemekler den o kdr bide benim oğlum acıktıginda ağlamıyor yani ben sürekli birşeyler vermeye çalışıyorum acaba aciktigini mi beklemem lazım ben mi yanlış yapiyoum emzirmek istedimde bazen içiyor bazen icmiyor istemediği zmn keyfi yerinde oyuncaklwriyla oynar sadece uykusu geldiğinde ağlar husursuz olur maşallah o kadar şimdi çocuğum açmı tok mu ben anliyamiyorum bez değiştirme sayısı degisiyo bir gun ishal ise diğer gün deil yani anlamıyorum yemek yerde görünce geliyor istahi var eşim yemek yiyince babasına bakıyor babası agzina uzattgnda açar biraz yer bırakır yoğurt severdi mesela simdi yemiyor bez sayısı da değişiyor çözemiyorum 9 aylık ken aşısı vardi 9 kiloydu boyle hastalıkli gecmeseydi 11 kiloda olabilirdi çocuk kaç saate bir acıkır aciktigini nasıl anlarim huyu değiştiği için artık bilemiyorum her fırsat bulduğumda yemek yada emziriyorum uyurken yatirmadan sütünü içer yani emziririm geceleri de emziririm gündüzleri de yatmadan önce emziririm ek gıda hazırlıyorm yemeyince bazen süt içmek istiyor bı çözüm yok mu Allah aşkına düşüne düşüne kafayı yicem çocuk köyden geldiğinden beri 1bucuk aydır kendine gelemedi uyku düzeni de vardı 10 oldu mu yatardi şimdi gece 2 3 de yatıyor lütfen birşey söyleyin bana 😥😥😭