Bayancorek Hlle aşı ile ilgisi yoktur bence sanmıyorum, 10 güne kadar yapmamaları normal, ayrıca her gün yapıyor alması hep aynı şekilde devam edeceği anlamına gelmez. 🌸😊
nazli_1909 Bende aşı ile ilgili olduğunu düşünmüyorum bebişin ayaklarına spor gibi hareketler yapın ayaklarına bacaklarına masaj yapın rahatlatacaktır
Kaaninannesiii37 Karnına sıvıyağ sürüp sıcak havlu koy bir de ayaklarına sıcak havlu koy yapar diye düşünüyorum benim bebeğim de öyle bir de karnını sıvazlayıp ayaklarını da ileri geri hareket ettirirsen yardımcı olursun bebeğine geçmiş olsun şimdiden