Kizlar benim kizim 19 aylik 2. Bebegim e hamieyim agustosta dogumum. dogum oldugunda kizim 27 aylik olacak bez birakma konusu gece gunduz aklimda erken belki ama dusunmeye basladim.bebek olana kadar biraktiramazsam bebek dogduktan sonra yapabilirmiyim bu sureci ne zaman baslamaliyim nasil bi yol izlemeliyim 🥰