Aysenurrrt Kızım 3 buçuk aylık bugün tahlil yaptırıp idrar yolu enfeksiyonu olduğunu öğrendik. Başına gelen varmı, nasıl atlattınız bu süreci ? Neler önerirsiniz çabuk atlatabilmesi için 😞
Aysenurrrt Zyvz evet memeyi emerken ayakta oyalayarak veriyordum ve sürekli idrarını yapıyordu doğru tam anlamamıştım 4.aya geçiş dönemi olduğundan atak haftasına yorumlamıştım kilo alımı bi tık yetersiz olunca önlem amaçlı baktırmıştık ve idrar yolu enfeksiyonu olduğunu öğrendik