2bebelimom_ Merhaba güzel anneler bebelerinizin inci dişlerini fırçalıyor musunuz ? Oğlum 16 aylık olmak üzere o aylarda kullandığınız içi temiz güvenilir diş macunu var mı kullanan varsa yazarmısınız rica etsemm şimdiden teşekkürler 🥰
momma 2bebelimom_ doktor bize 1 yaşından itibaren fırçalayın demişti rocs kullanıyoruz hem fırça hem macun
Ilosumm 2bebelimom_ 13 aylıktan beri fircaliyoruz. Chicconun diş fırçasını colgate nin 0-2 yaş macununu kullanıyoruz. Ama bi dahakine chicco macun alabilirim ikisi arasında kararsız kaldığım için e bebekten onu almıştım. Sorun yaşamadık güzelce fırçalama yapıyoruz 😇
2bebelimom_ momma ben de fırçaladım 1yaşından itibaren de öyle suya batırıp fırçalıyordum ama artık temiz olmuyor gibi geldi bizim fırca da rocs macuna bir bakayım teşekkürler ❤️
2bebelimom_ momma sağolun hatırlıyorum bizde küçükken alırdı babamlar cilekli olur tadı hosumuza giderdi 😅
2bebelimom_ Ilosumm ona da bakayım o zaman sağolun❤️ malûm konu bebeklerimiz olunca ince eleyip sık dokuyoruz 🥰
yagmursen BihterZiyagil_ merhaba, aslında 2 hatta 2,5 yaşa kadar macun kullanılmamalı sonrasında ise friendly, alterra rossmandan bulabilirsiniz the humble kids uygundur :)
2bebelimom_ yagmursen yukarıdaki anneye de bir doktor önermiş aslında ama içeriği temiz bulmak sanırım mesele
BihterZiyagil_ yagmursen çok teşekkür ederim. 😊 florürlü olmalı birde acaba çoğu çocuk diş macununda var çünkü
yagmursen BihterZiyagil_ yazdıklarım arasından sanırım alterrada vardı fakat sadece özellikle 3 yaş sonrası ve yüksek çürük ihtimali olan ve ya küçük başlangıç gözlenen bebeklerde tavsiye ederim :)
BihterZiyagil_ yagmursen anladım kızım 5 yaşında hiç çürüğümüz yok çok şükür o zaman şimdilik gerek yok teşekkürler 😊