Nurumm12 ruhpastasii bugün sordum bir ölçek yazdılar özellikle yarım okumuştum bir yerde sordum yok bir ölçek dediler canım
elifinannesi53 ruhpastasii AA iyiymiş denemekte fayda var benim kızımda yoğurt çorbası ve tarhana dışında birşey yemiyor iki buçuk yaşında inatçı bi keçi kendısı
_YanakReisinAnnesii ruhpastasii o doktoru biliyorum hatta çok sevdiğim , bebeğimi doğurtan doktorumla yakın arkadaşlar ama böyle bir ürününden haberim yoktu 😂 bakayım bende araştırayım
Mervelaren16 ruhpastasii normalde iştahsız istahlı bebeklere gıptayla bakıyorum. Ss aldım dursun kenarda. Yararlı postun için teşekkür ederiz 😇
Nurumm12 ruhpastasii çok sevindim canım her gün tok karına yarım ölçek veriyorsun dimi belli zamanda tüketilmesi gerekiyor mu acaba yoksa ne zaman biterse mi
anestod ruhpastasii merhaba postunuzu yeni gördüm ama acaba benim için de faydalı olurmu sizce. Bende aşırı iştahsız bir insanım surekli kilo almaya çalışıyorum ama hiç bişey yemek istemiyorum iştahsız bebekleride çok iyi anlıyorum. Denemediğim bişey kalmadı.
Morvy ruhpastasii az önce baktım ama 4 yaş itibaren uygundur diyor kızım 16 aylık aşırı iştahsız çözüm arıyordum ama bilemedim 😕
Nurumm12 Seymaemre-asya34 Morvy genelde takviyeler içim öyle yazıyorlar ama ek gıdaya geçtikten sonra başlanabilirmiiş bu ürüne
Seymaemre-asya34 4 11 yaş için uygundur dio bilemedim bilen doktora sormak.lazim 14 aylık 9 kilo bende kullanmak.iaterimama bilemedim
ruhpastasii Seymaemre-asya34 çoğu gaz ilaçları, ağrı kesici şurupların prospektüsünde de 4 yaşından itibaren kullanılabilir yazıyor. Kullanıyoruz ama kaldı ki ilaç değil takviye edici gıda :)