Dunyams Merhaba güzel anneler bebeğim mama ve anne sütü ile beslenıyor mamayı çok ıcmıyor günde 1 defa 30 cc İçiyor ama biberon tutmuyor kaşıkla veriyorum zor oluyor ne zaman biberon tutar nasıl aılıştırırım bilgi verirseniz sevinirim 🌸
mucizeminnosum Dunyams dün instagramda bi emzirme danışmanının sanırım soru cevap kısmı vardı birisi sormuştu aynı soruyu biberonun ucunu ısıtın biraz öyle deneyin demişti meme ucu sıcak ya mesela demekki biberon ucu soğuk geliyo bebeklere nasıl ısıtılır bilmem de hani sıcak su dökülse ucuna ısınır heralde öyle deneyin isterseniz