Selimustafa
Benimde aynıydı. Üstelik hamileydim ve 24 saat kustuğum için bulantı ilacı alıyordum o da oldukça uyku yapıyor insana haliyle beyniniz dinç olmuyor ona rağmen güzeldi. Sizde ki azime bağlı. Yazılı sınav için verilen kitabı oturup çalıştım ben mesela. Sonra onu geçince direksiyona başladık. O zamanda evde yastıkla terlikle bile çalıştı gaz fren debriyaj, eşim müsait oldukça parkurda paralel park ve L park çalıştık zaten ekseriyetli sıkıntı park etme kısmında oluyor. Onun için Murat hoca çok güzel noktolar veriyor mesela arka cam şu dubaya gelinde direksiyonu tam sağ yap gibi gibi dediğini yaptığınız da pıt diye park ediyorsunuz.