eda-14 sedaboz doğumdan sonra 42.gün regl olup 12 gün boyunca kanamam bitmedi 2. Olduktan sonra eski düzenine döndü
MuhammedAlpinAnnesi eda-14 o zaman ben da reglmiyim acaba? Aynen benim de 42. Gün bugün fakat adet kanaması gibi yoğun değil, mesela hiç sancım yok ilginç şekilde, acaba adet mi nasıl anlayacağım ?
sedaboz MuhammedAlpinAnnesi İlk 40 gün zaten kanama devam ediyo. Adet kanaması değil o. 4 ay geçti ilk adeti oldum ama baya yoğun
MuhammedAlpinAnnesi Bende normal doğum yaptım. İlk zamanlar kanamam oldu sonra kesildi. Bugün 42. Gün wc de peçeteye silince kan geliyor. Ped koydum ama olmuyor hiç. Regl mi oldum acaba yoksa ara kanama falan mı o yüzden sordum.