ilknur0403 Berken1 ekran ile arası nasıldı birde isminden daha çok hani oğlum aşkım vs diye çok sesleniyorsanz eğer ondan kaynaklı da bakmayabilir
Mert252541 Berken1 hiç mi dönmüyor? Sürekli ismiyle sesleniyor musunuz? Sosyal bir aile misiniz? Başka insanlardan da ismini duyuyor mu?
Asil1602 Berken1 Lütfen doktora götürün burdan gelecek yorumlarla demoralize olmanızı istemem ama bencede çok geç refleks vermesi lazım
Edaisk Berken1 endiselenmeyin ama tabiki doktora goturun. Belki ismine duyarsizlasmistir. Yani cok söyleyince de donmuyorlarmis.