13+1 gebeyim hemen hemen 1 aydan fazladır şiddetli boyun ağrısı çekiyorum önerileriniz nedir :( kadın doğum doktoru sadece parol kullanabilirsin dedi dahiliye doktoru içeriğinde steroid olmayan jel krem v.s kullanabilirsin dedi kafam karıştı ağrıdan resmen sürünüyorum canım çıktı dayanamıyorum :( lavanta kantaron zeytinyağı hindistan cevizi yağı bebe yağı sıcak su torbası denemediğim hiçbir şey kalmadı ne olur bana öneride bulunur musunuz jel kullansam sıkıntı olur mu :(