Kızlar bebeğim 2 aylık ve sürekli uyku düzeni değişiyor oonu anlıyorum ama bazen haftalarca gündüz uyuyup öğleden sonra kalkıp gece 1 e 2ye kadar ağlıyor tam diyorum kolik diye bir bakıyorum düzeliyor şuan bile öğlen 1 den beri ayakta sürekli olarak ağlıyor sebep yok