Aysegulbbk Kızlar dün hastaneye gittik ateş sebebiyle boğz enfeksiyonu var dedi doktor calpol dışında hiç bir ilaç vermedi sebebi be sizce bugün dahada fazlalaştı sürekli ağlıyor hiçbirşey yemiyor ve ateşli bu arada oğlum sekiz aylık yaşayan varmı bu durumu
mehmel54 Aysegulbbk aynısını yaşıyoruz bize de bağırsak enfeksiyonu var dedi doktor probiyotik verdi 2 ilaç daha verdi calpol ağrısını ateşini almıyor malesef bizde dün akşamdan beri zaman zaman ağlama krizleri oluyor