umayin_annesi Kızım 2 buçuk aylık doktor reflüsü olduğunu söyledi. Gaviscon yazdı fakat tadını hiç sevmiyor içerken zorlanıyor. Siz reflü ile nasıl başa çıktınız, ne kadar sürdü
mavikalpefe124 umayin_annesi ben biberonda maması oldupunda dibinde azcık kaldığında karıştırıyordum içebiliyordu. Reflü ile başa çıkmanın yolu yok ama dikkat edilmesi gereken kuraşlar var reflü yatağı mesela. Sonra beslenme sonrası direk yatırmamak emzirirken veya mama verirken tam yatış pozisyonunda vermemek de çok önemli.
Maviii2 umayin_annesi ben mamasına karıştırıyordum gavisconu ölçülerini birebir yapalım mı diye sordum doktora prospektüsde yazanı fark etmez mamasını bitiriyorsa içine koy ver içsin dedi tadı da belli olmuyordu ama benim kız genel olarak herşeyi yemek istiyor
ebozbey umayin_annesi bize doktor ilaç onermedi. Reflü mamasi başladık 2. Ayında reflü olduğunu farkettik. Tam tamina 6. Ayına girdigi gün reflusubbitti kusmadi şaka gibi. Reflü yatağında yatıyordu. Yedirip hemen yatirmiyordum gazınıcikarirkeb midesinin olduğu bölgeye baskı yapmiyordum . Hirpalamiyordum kaldırıp indirirken yavaş hareketlerle felan dediğin gibi reflü mamasida kullanıyorduk ama tabiki yine kusuyordu . Eskisi kadar değildi reflü olduğunu bilmeden önce oluk oluk 60 CC mama yiyorsa 60 ini kusuyordu. Tedaviyle beraber az miktar kusmaya başladı ama yeri geliyor birgün fazla kustuguda oluyordu. Zor bir süreç gerçekten ama bitiyor oh ne diyorsun yani maddi açıdan da zorlandık bu süreçte. Allah yardımcınız olsun
Aydinbebisleri umayin_annesi ben reflu yatagi kullandim ilacta tabiki ama benimki iciyodu 6 aydan sonra gecti
umayin_annesi mavikalpefe124 reflü yatağını ne kadar süre kullandınız. Önerdiğiniz reflü yatağı var mı Trendyol dan bakıyorum ama
umayin_annesi ebozbey Mama kullanmıyoruz bebeğim anne sütü alıyor fakat geçen gün emerken tıkandı nefesi dakikalarca geri gelmedi çok korkunç anlar yaşattı bana. Reflüden mi acaba diye düşünüyorum. Reflü yatağını kaçıncı aya kadar kullanabilirim. Önerdiğiniz bir reflü yatağı var mı
umayin_annesi ebozbey Mama kullanmıyoruz bebeğim anne sütü alıyor fakat geçen gün emerken tıkandı nefesi dakikalarca geri gelmedi çok korkunç anlar yaşattı bana. Reflüden mi acaba diye düşünüyorum. Reflü yatağını kaçıncı aya kadar kullanabilirim. Önerdiğiniz bir reflü yatağı var mı
ebozbey umayin_annesi vallahi ben 7 aylık olana kadar kullandım ayakta salliyorum uyuturken onunla sallayıp uyutuyordum düşün yani okadar işimi goruyordu. Benimki çok basit bir yatakti daha iyileri var
mavikalpefe124 umayin_annesi biz 4 5 ay kullandık 5 aydan sonra hiç şikayetimiz kalmadı bizim. Büyüdükce geciyo zaten de reflü var olduğu sıraları sıkıntı işte