Alp01 saat gecenin üçü yazıyorum sırf üste kalsın da gidecek olanda gitmesin diye. Kızımı yanımda yatırıyorum az önce patırdıyor kalktım ki ağzından mı burnundan mı anlamadım mama gelmiş nefes alamıyor zaten burnu gelan tıkalı hırıltılı kaç zamandır ters çevirdim sırtına vurdum panikle elim ayağım boşaldı ne yapacağımı şaşırdım. Halbuki biz gittiğimizde ben hepsini sordum çocuğum da reflü olabilir mi diye hırıltısı geçmiyor ne yapayım diye bakıp bişey yok deyip gönderdi kontrole gittik yine aynısını yaptı ve kontrol diye bekletti bide bizi sonra da hadi hadi diyerek birşey sormamıza da izin vermiyor. Allah bildiği gibi yapsın