Hanımlar doğumdan sonra sarılık değeri 14 çıkmıştı doktor bize iyi degeri diyip göndermişti sonra degerin yüksek olduğunu öğrendim bugün hastaneye götürdüm ama sonuçları gösteremedim aranızda bu sonuçlardan anlayan varmı sizce acile gidip sonuçları göstereyim mi bugün 1 aylık olduk
