Leyla0613 Kızlar iyi akşamlar Oğlumun odası yok sürekli salon da vakit geçiriyor salonumuz da müsait. Ona bir oyun alanı oluşturmak istiyorum. Sizlerin varsa böyle bir alanı (resim atabilir misiniz çok teşekkürler şimdiden 💐
Tatlican Leyla0613 Odası vardı kızımın ama salona uzak oldugu icin orda degil salonda oynuyordu benim belirledigim kösede degilde o hangi köşede isterse dogaclama yani😄😄
alonee Leyla0613 çitli oyun halıları var en büyük boyunu alıp içine bi köşeye oyuncaklarını koyabilirsiniz sadece onun içinde oynar zaten geniş bi alanı olmuş oluyor dışarı çıkarmaz bence
Leyla0613 Seda0651 evet oyuncak dolabı ,masası bir köşede derli toplu nasıl yapabiliriz güzel fikirler gelir inşallah
Leyla0613 Noname21 hahaha gün içinde bizde de durum bu ama akşam toparayacak bir alan lazım benım için
Tubasahra Noname21 Neden diye sorguluyor insan dimi.Hadi bir kac oyuncak getirirsin de hepsi neden.Neden hepsini dağıtırsın
Gly_87 Noname21 o ikeanin tuneli sizdedemi bu sekilde,bizdede evin heryerinde 🤣🤣bazen babasinin ayakta icine girmesini ve evde ole gezmesini istiyor 🤣🤣
Leyla0613 Noname21 citleri oğlum kaldırır atar aklıma geldi de 😂 trenli halılardan almayı düşünüyorum
Leyla0613 Tatlican tabi illa ki eşyalarını götürüp salonda dağatıcak ama oyuncak dolabını , masasını koyacağım bir alan olsun istiyorum her şeyi ortalıkta olmasın en azından odası olanları konu dışı bırakıyorum 😂
Noname21 uzaysmum herkes bir dönem böyle oluyor sanırım 🤣 birde küçük parçalı şeyler almışım banyodan bile oyuncak parçası cikoyor gecen atletimin içine kaçmış 🤣