Meltem1 2 aylık bebek anneleri geceleri bebeklerimizi uyuduğunda uyandırıp karnını doyurmamız lazım mı? Bebeğimi gece 00.00 karnını doyurup altını temizleyip uyuturyorum geceleri uyanmıyor ama ben yine 3 saat sonra uyusa bile uyandırıp karnını doyuruyorum sizler nasıl yapıyorsunuz ilk bebeğim tecrübesizim bazıları diyor gece beslenmesi yok açıktığı zaman ağladığında emzirin veya mama verin diyorlar kan şerkerleri düşer mi tecrübelerinizi paylaşır mısınız ? Uzun oldu hakkınızı helal edin
araskuzumm0918 Meltem1 bence doğru olanı yapıyorsun,gece büyüme hormonu da salgılanıyır beslenmesi de düzgün olmalı.
gamzesez Meltem1 Ben 6 saate kadar bekliyorum doktorun önerisiyle. acıktığında kendisi uyanıyor zaten.
Meyra Meltem1 benim bebeğimde aciktiginda kendisi uyanıyor ben uyandirdiğim zaman 5 dakika zor emiyor yine uyuyor o yuzden kendisinin uyanmasını bekliyorum zaten 4 saat olmadi 5 saat snra uyanıyor uzun emiyor
KiymetKaplan Meltem1 ben hiç öyle bi derdim yok emerek uyuyor 3 saat arayla uyanıyor altı alınıyor yine emerek uyuyor 😏
KuzeyinAnnesii Meltem1 bebeğiniz 2 aylık olmuş bırakında uyusun daha sonra alışırsa illa o saatlerde mama istiyecek ve zorluk çıkaracakdır size o yüzden kendi ne zaman acıkırsa o uyanır o zaman emzirirsiniz korkmayın bişey olmaz