Bebeğim 8 ay 19 günlük. Neredeyse bi haftadır kendisi beslenmek istiyor. Kaşığı reddediyor ara ara. İlk seferde verirken çok zorlanıyorum ama sevdiği bi şey olduğunu anlayınca yedirmeme fırsat veriyor. Eskisi kadar iştahlı değil bu arada. Kendi yemeklerinden çok bizim yemeklerimizi istiyor. Eline kuru yiyecekler verdiğimde bitirmese de epey yiyor. Bilemedim, aslında iştahsız dönemlerinde hiçbir şekilde ağzına bi şey koymuyor acaba bunun nedeni kendi beslenmek istiyor diye mi? Bu yöntemi kullanan anneler nasıl başladınız bu sürece? Bir de hiç müdahale etmeden sadece kendisinin yemesine fırsat verdiğim zamanlar çoğu yiyecek parçalara ayrılmış ya mama sandalyesinde ya yerde oluyor. Yiyor mu yemiyor mu anlayamıyorum böyle. Bunu nasıl anlarım ya 🥹