Merhaba kızlar bebeğimin tsh ı biraz yüksek çıkmış aynı durumu yaşayan var mı? Bu neden olur? Ben hamileyken tsh ilacı kullandım ama doğumdan sonra bıraktım doktora da gidemedim yoğunluktan. Benden mi ona geçti? İlaç kullansam düzelir mi acaba ayrıca emzirirken levotiron kullanılıyor mu