Kızlar selam 👋🏻
Bebegım 3 aylık olacak son 1 ay hiç kilo almamış cok uzulmdum ama yapacak bişi yok anne sütü + günde 2 kere aptamil 90 cc verıyordum ama ogluma hiç yaramadı evet saglıklı olsun kilo önemli degıl dıyoruz ama cok zayıf 5.5 kilo kalmış hatta kilo vermiş oğlum 🥲 kızlar aptamil den sizce hipp mi geceyim yoksa bebelac goldamı ? Yada ne onerırsınız sma gelmedı bu arada bize .