Anneler kolik bebek annesiyim 3 aydır hiç bir yere gidemedim hastane hariç eşimin görevi nedeniyle ilçe de yaşıyoruz çok bunaldım merkeze gezmeye gidelim diyor ama ben cesaret edemiyorum hem hava soğuk araba da klimayla hasta olr mu avm de azma saati tutar perişan olur muyum diye düşünmekten karar veremiyorum hasta olursa diye de korkuyorum :(