Duruuu Bi kızim var 4 yaşinda 2. istiyorum ama çokta hazir hissetmiyorum kendimiii varmi benim gibi bu yaşlarda cocugu varken dogum yapan nasil gidiyor kiskanclik krizleri cok oluyormu yetebiliyormusunuz cocuklara eve korkuyorum🥲
Deletedmom_52 Duruuu oğlum 3 yaşında ve ikinci cocugumun doğmasına 4 hafta kaldı, hayırlısı diyorum 😅
cutiebun_ Duruuu çocuklarımın biri 5 yaşında diğeri 6 aylık gitmiyor gelmeyin sjsjsj rahatınıza bakın 😂
apopot Benimde oğlum 2 yaşında bende 2. Yi hem istiyorum hem istemiyorum aşırı kararsızım ya😂 cidden 2 çocuk tek çocuktan çok mu zor yoksa zaten zorken ikisini büyütmek mi mantıklı
Duruuu apopot Tam olarak beynimi yakan soru bu işte bunun karsiliginda tatmin edicek bi cevap ariyor bende😂😂
ASL_93 Ayy bende surada bekleyeyim madem, 15 aylık oğlum var 2. Düsünüyorum cünkü gece uyanmaları hala devam ediyo hazır uykusuzluk varken ötekini de yapayımda rahat edeyim diyorum ama yoksa tam tersi mi olur bilemiyorum😂
queens 22 aylık buyuğüm 43 günlük küçüğüm zor oluyor küçüğü büyükten korumak😂 kıskançlığı yok ama araları ne kadar açılırsa kıskançlık o kadar artarmış yetişebilmek kısmına gelince anca camaşır çocukların bakımı ve yemek bulaşık yapabiliyorum sil süpür hergun olmuyor