Kubrakyrk Bebeğim 40 günlük kakasını yaparken çok zorlanıyor alttan ve üstten gazını rahat çıkarıyor ama kakasını zorlanıyor bir haftadır bi anda yapıyor dolduruyor bezi kabız değil cıvık yapıyor yapana kadar çok zorlanıyor