Biranne2109 Arkadaşlar Allah rızası için yardım edin kaç gündür vajinal mantar oldum yanma batma şişlik çok kötüyüm bugün doktora gittim fitil ve krem verdi daha çok yanıyor yerimde duramıyorum ne iyi gelir buna
3yasakadarsifirekran Biranne2109 bende geçen ay yaşadım berbat bir şey maalesef başka bir yöntem yok bende fitil kullandım öyle geçti . Birde iç çamaşırı giymeyin bol bir pijama ile gezin o biraz daha hızlandırır iyileşmesini.
Mihriiii Biranne2109 donaxyl fitil çok iyi gelmişti bana. Bide şekerli şeyler yemeyi bırakmalısınız şuan. Oradaki mantarı besler basit şeker. Birde varsa evinizde ev yapımı sirke, yoğurt kefir bol bol tüketin. Çabuk atlatırsınız.
Biranne2109 Mihriiii gyno lomexin fitil verdi bana bugün daha beter oldu resmen biber sürmüşüm gibi yanıyor duramıyorum
3yasakadarsifirekran Biranne2109 yok maalesef bende çok araşırdım sirkeyle yıkadım falan fayda etmedi
Mihriiii Biranne2109 ay onu hiç bilmiyorum ama nöbetçi eczaneyi arayıp sorabilirsiniz. Gerçekten kaşınmak berbat bişey. Bende o fitil gelinceye kadar artık ağlicaktım kaşıntıdan 😞
Biranne2109 Mihriiii gerçekten bende şuan ağlamak üzeriyim kalıntı değil yanmaktan sadece iç kısmı değil heryeri yanıyor fitil ve kremden sonra böyle oldu çıkdırıcam ya sizde yanma varmıydı fitil kullanmaya da korkuyorum artık
Prenses18 @Biranne2109 hemen geçmez fitili 3 gün kullanınca anca gecer bende yıllardır çekiyorum gezmedigim doktor kalmadı en sonunda bi doktor bi fitil yazdı bitek o ise yarıyor olacağım zaman hemen kullanıyorum Gecmis olsun
Biranne2109 Prenses18 çok teşekkürler fitilin adını hatırlıyormusunuz acaba fitil yanma yapıyormuydu sizdede
Mihriiii Biranne2109 Aşırı vardı. Hem kaşıntı hem yanma. Evde sünnet çocuğu gibi dolaşıyordum. O zaman bakmıştım da genital bölgem bembeyaz olmuştu. Ama dediğim gibi bu fitil bana çok iyi geldi. Gece koydum sabaha rahat uyandım. İçinde 6 tane vardı 3 tanesini kullandım gerisi kaldı hatta
Biranne2109 Mihriiii yaa benimde aynı iki gün önce baktım bembeyaz olmuştu içi şuan o beyazlık geçti yeşil akıntı geliyor ve aşırı yanma var çok teşekkür ediyorum size eşimi göndereyim eczaneye alabilirse alsın inşallah
Biranne2109 3yasakadarsifirekran kullandığım fitil bana yan etki yaptı sanırım şuan çok kötüyüm ilk defa böyle bişe yaşıyorum
Prenses18 @Biranne2109 bazı fiiller yakiyo Bana fayda eden tek fitil kutusunu saklıyorum Neo-Penotran ismi
Prenses18 @Biranne2109 siz kasidiginiz icin orası tahriş olmuştur keremde yakmıştır büyük ihtimal Allah kimseye yaşatmasın uyutmazdi yan yatamazdim 😏