Arkadaşlar 1 ay 4 günlük bebeğim var. Sürekli ıh tıs halinde. Emmiyor uyumuyor gazını çıkaramıyor. Ağzından çıkıyor ama sanırım arkadan yapamıyor. Büyük cisini de yapamiyo günde bir kere falan çıkıyor. Memedeyken ağlıyor kıpkırmızı oluyor. Metsil gaz damlası kullanıyorum ama aynı. Kimyon çayı da içiyorum. Yardım edin lütfen onu gördükçe ben kötü oluyorum