Mlkkrm Kızlar bebegım 2 ay 27 gunluk ası yaptırmak istiyorum ne zamana kadar son birde ucreti toplam ne kadar 2 dozmu agrı varmı sonrasında bilgi verırmısınız ?
2prenses1pren Mlkkrm 2 doz ve 3 dozluk var biz iki dozluğun ilk dozunu iki hafta önce yaptık ikinci dozu 2 ay sonra yaptırıcaz yanlış hatırlamıyorsam 5 ay bitmeden dozlar yapılmalı bizde gaz ve sancı yaptı yan etki olarak
-erCansu- Mlkkrm 3ve 5. Ayda yaptırdım bi sıkıntı olmadı zaten hep gazlı ağlak bi çocuktu pek bişi anlamadım 😅 görümcem yeni yaptırdı ama ona hemşire kakasıyla temas etme demiş banada karın agrısı kötü kokulu ishal olabilir demişti
Dilaylaa Uc aylıkken ve beş aylıkken iki doz yaptirdim genelde böyle yapılıyor. Bir yan etki olmuyor zaten damla şeklinde. Fiyatı hakkında bilgim yok
Deletedmom_48 @Mlkkrm herhangi bi sıkıntınyasamadık biz 3.ayda ilk doz 5.ayda 2.doz olduk 750+750 1500 tl iki aşı ağızdan sıvı dökülüyor zaten ilk 5-10dk kusmaması lazım aşının etkili olabilmesi için hepsi bu
Elizinannesi01 2prenses1pren sanıyorum ilk dozu 14 haftalıktan önce yapılmalı. Yoksa süresi geçmiş oluyor ve yapılmıyor bizim doktorumuz öyle söylemişti. Biz de tam üçüncü ayında yaptıracağız inşallah.