Merhaaba arkadaşlar kızım 2 aylık olmamıza 1 hafta var dilinde beyazlık var ama benn onun süt olduğunu sanıyordum bugün bir arkadaşım tomurcuk o bir doktora göster damla versin dedi süt değil mi yani ? Bugün cuma önemli birşeyse pazartesiyi beklemicem ?