Acemiianneeee ben sadece dış dikişler için bir kez gittim doktor yakında düşer dedi düştü. Çok dikkatliydim ben bide ekstra sıcak batikonlu suya oturuyordum hep. Hem sancıma iyi geliyordu hemde içimdekileri attiriyordu. Lohusayken ilk 2 hafta kanamam oldu sonra cok azaldı zaten agri sizi kanama gibi problemler yaşamadım kendim gitmek istemedim ama siz yinede gidebilirsiniz yani yanlış yonlendirmeyim. Ben gerektigindan fazla ilgilendim kendimle esimde sagolsun. O yuzden istemedim. Orama burama hamilelik döneminde cok el temas ettigi icin bunalmistim baya o acılı muayenelerden ve gitmedim benimde normal dogum