Ysmemo Merhaba, Oğlum 2 aylık mama sonrası kusması var, Reflü maması öneriyorlar katılaşması için Meme reddinden sonra mama bebesi oldu. Mama sonrası kusması var. Sizin çözümünü nedir. Mama yada çözüm öneriniz nedir? Bilgi alabilir miyim?
Esilaaaamom Ysmemo valla benimde bebeğim 3 aylık sayılır 2. Ay asilarindan sonra meme reddi olmaya başladı emmiyor da biberonlada icmiyo sadece uyurken alıyor şimdide refluden şüpheleniyorum acaba ondan mı emmiyor diye bende mama da veriyorum ama normal mama 🤷
Ozra Ysmemo benim kızımda tek mamayla besleniyor geçenlerde sürekli bizde ağzıdan burundan kusma yaşadık reflüden şüphelendik beslenmelerine dikkat ettik kafasına yastk koyarak yedirdim besledikten sonra dik pozisyonda tuttuk 30 dk falan. Birde az ve sık besliyorum onun faydasını çom gördüm ve kilo alımı da çok güzel dedi doktorum. bi kaç haftadır hiç kusma problemi yaşamıyoruz düzeldi çok şükür 🙏🏻