Kızlar kızım 28 aylık bexsero 3. dozu oldu, aşıdan iki saat sonra şiddetli ağlamaya başladı calpol verdim ona rağmen sakinlesmedi bir saat ağladı. Acile gittik bişey çıkmadı krem verdiler ama hala anne ayağım aciyo diyo ve yürümüyo. Bişey olur mu daha önce başına gelen var mı? İlk kez böyle oldu başka yapmam gereken bişey varsa hemen yaparım inanın