Miraay Kızlar bir seneden fazladır sağ mememde sol tarafa doğru bi sertlik vardı hep aynı yerde duruyordu bugğn doktora gittim evet lezyon var dedi pazartesş usg çekilecek kötü huylu değildir şnşallah 😔 dua edin 😔
kar_kristali Miraay inş değildir canım. Gönlünü ferah tut. Bende 2003 te fibroadenomdan ameliyat oldum. Şuan 40yaşındayım. Tekrarlamadı hamdolsun.korkmayın tekiklerinizi yapın. Ne kadar erken önlem alınırsa o kadar iyi
Yelizisz Miraay merhaba sizin ne çıkmıştı sonuçlarınız bilgilendirir misiniz lütfen bende de aynı durum var şu an
Dilruba_1 İnşallah değildir fibroadenom da olabilir iyi huylu Alalım derseler iyi düşünün fibroadenomlara müdahale edildikçe daha da çok artabiliyor sayıları
Miraay Dilruba_1 iyi huylu bir şeye benziyor dedi ama usg istedi tabi, usg de belli olur mu kötü olduğu falan
Dilruba_1 Miraay fibroadenomsa iyi huyludur ama komplike bi lezyonsa tespit edilemezse tabi parça alıp patolojiye veriyorlar sanırım tespit etmek için Memede iyi huylu tümörler bir çok kadında var sanırım bende de var benim elime de gelmiyor doktor farketti uzun zamandır usg de çektirmiyorum öylede duruyorlar
Miraay Dilruba_1 farklı bir durumu usg de anlarlar demi ? Ona göre mi biyopsi istiyorlar acaba bilginiz vardır diye soruyorum benim hiç bilgim Yok, YouTube’dan video izledim meme kanseri olmuş iki kişiyi iyi huylu dendi ama kanser çıktı diyor mesela bir tanesi o yüzden çok korktum
Dilruba_1 Miraay o videoları izlemeyin bence muhtemelen yanlış teşhis konulmuştur başta ben de çok araştırırdım şimdi kontrol bile ettirmedim 2 yıldır Ama o dönemde düzenli usg çektiriyordum mesela büyüme vs yoktu iki mememde de vardı zamanla kaybolabilir de büyüyüp küçülebilir de Fibroadenomsa zaten evet direkt radyoloji uzmanı bilir zTen onda düzenli kontrole gidersiniz bi zararı olmaz inş temiz çıkar merak ettim ben de şimdi sonucu
Miraay Dilruba_1 ağrı oluyor mu sizde ben bastırınca oluyor bide dünden beridir baya bastırdım elledim ağrı yapıyor şimdi, genel cerrah iyi huylu bi lezyona benziyor dedi ama elle buny anlar mı bilmiyorum ? Pazartesiye kadar da nasıl dayanıcam zaten kaygı bozukluğu var 😔😔
kar_kristali Miraay canım fibroadenom iyi huylu olan bir kitle. Benim göğüs ucuna yakın bir yerdeydi. İlerde anne olursam emzirme de sıkıntı yaşarsın demişti doktor. Aldırmasanda olur denmişti. Ben aldırdım. Aldırıpta tekrar eden varmış bunu duydum. Benim ha dolsun tekrar etmedi. Bir arkadaşımın da koltuk atına yakın göğsünde kitle vardı. Onada kitlede sıvı var denmişti. Bu yüzden rutin kontrole gidiyordu oda aldırmadı. Yani anlıyacağın değişiyor. Kimisinde biyopsi yi öneriyorlar kimisinde önermiyorlar. Bana biyopsi yapılmıştı mesela
Miraay kar_kristali o kadar korkuyorum Kİ anlatamam size, gerçi siz anlarsınız yaşamış bir olarak, bebeğim 6 aylık bugün ona bakıp bakıp ağladım rabbim beni ona onu bana bağışlasın 🙏🏻 Doktor iy huylu lezyona benziyor dedi ama yine de belli olmaz işte
Miraay Yelizisz merhaba zararsız kistler varmış canım bir yıl sonra kontrol ettirdim sıkıntı çıkmadı hala duruyorlar büyüme de yok zararsız dedi bir tane falan değil baya var ama içinde