Meliisa Kızlar ne yapabilirim önerileriniz nedir Salya akıtıyor ve iştahsızlık sorunuda var elini ağzına da götürüyor soğuk kompres işe yarar mı?
bsratetik Meliisa o aylarda öyle sorunlar görünmesi normal bizimkiside yapmıştı diş olduğuna emin misiniz 1 aydı eli ağzında hep sırılsıklam yapıyor üstünü 4 ay 20 günlüğüz doktor çok erken diş belirtisi yok dedi
DarkSwan Meliisa Diş için çok erken bence. Benim bebeğim, 2 buçuk aylıkken başladı elini ağzına sokmaya, salya akıtmaya. Şu an 5 buçuk aylık diş falan yok. Ellerini keşfedip eline ne geçerse ağzına götürmek isteyebiliyorlar.