Tugcearel Kızlar 2.5 yaş oğlum var. Ama kendine hep adı ile hitap ediyor ben kelimesini hiç kullanmadı. Örnek verecek olursam; bir şey istiyor kime getireyim diyorum arel diyor hiç bana falan demedi bu zamana kadar. Var mı bizim gibi olan
Dondurmalikahve Tugcearel Oğlum da öyleydi 3 yaşına gelmeden birkaç ay önce düzeltmişti ben demeye başlamıştı
pattisanne Tugcearel kızımda öyle sürekli Asel pilav istiyor Asel körebe istiyor diyor 26 aylık bu arada
Balkupum2505 Tugcearel benim oglumda ayni asla ben dedigini duymadim 😀 hep ismiyle hitap ediyo ismi ahmet umut. Bazen umut diyorum hayir ahmet diyo o ahmetin diyo 😀
Tugcearel Balkupum2505 biz henüz cümle kurmaya da geçemedik kendini çok güzel anlatıyor ne istediğini anlayabiliyoruz çoğu şeyin adını biliyor ama birleştiremiyor kelimeleri
Balkupum2505 Tugcearel benimkide öyle tam anlamiyla konusmuyo ama derdini anlatiyo. 3lü cumle kurarken bi anda çinceye dönüyo 😀
antropologanne Tugcearel Benim kizimda tam tersi hic ismini kullanmaz. Benim canım şunu istiyor, benim canım bunu istiyor. Bence bir sorun değildir😂
ahsenmomm Tugcearel benim kızım da 2.5 yaşında hep ismiyle bahsediyor kendinden . Bende problem mi diye düşünmüştüm bi ara ama araştırınca normal olduğunu öğrendim.
Asafbugra Tugcearel ben o BEN kelımesınden gına geldi valla 30 aylık oğlum baban işe gitti ben ben ne desem hep ben diyor yemek yapcm ben dıyor 🤦♀️