Ceylan578 Merov 4 buçuk aylık bebeğim odam yok eğer odam olsaydı direk ayırıp kameralı telsiz alırdım bu sayede aklım kalmazdi kendi odamdan rahatça hep izlerdim bebegimi
Birgocmenkustuo Merov 6.aya girmeden ayırdım. O zamana kadar da zaten tasinma durumu, saglik sorunları olduğu için ayıramadim, hersey normal gitseydi 1.ay dolmadan ayirirdim. Evde telsiz aracılığıyla duyuyorum ve kontrol ediyorum.
Wanderlust Merov 2 yasa kadar ayirmayi dusunmuyordum ama 16 aylikken kendisi ayirdi 🤷🏻♀️ Ki odaaini gectim gece cok sik uyandigi icin yatakta cogunlukla aramizda yatardi ona ragmen kendi kendine hem yatagini hem odasini ayirdi
sakinolpelincim Derinkusum benimde 4 aylık kış bitince ayırmayı düşünüyorum. Yani yaklaşık 9 aylıkken.