duhansmom Arkadaşlar oğlum 13 aylık bugün adını seslendiğimizde korkup kaçıyor saklanıyor başına böyle birşey gelen oldu mu ? çok tedirginim 😞
snil duhansmom Birisi adıyla yüksek sesle seslenmiş olabilir mi? Bir şeyler çağrışım yaptığı için korkuyordur muhtemelen.. Nasıl geçer bilemiyorum ama mesela sizin kucağınızdayken sarılıp öperken adını sık sık söyleyerek sevip okşamanız öpmeniz iyi gelebilir
Duyulurum duhansmom düştüğü ya da düşeceği bir anda ismiyle seslendiğiniz için çağrışım yapıyor olabilir. Zamanla geçer gibi geldi bana
duhansmom snil yüksek sesle konuşmamaya önem gösteriyoruz genelde sürekli kucağımda zaten nasıl geçer bende bilmiyorum 😞
snil duhansmom Sesi gür baba, dede falan varsa belki siz fark etmeden etkilenmiştir.. ya da rüya görmüştür her şey olabilir ama bir zaman sonra geçer unutur hiç üzülmeyin 🙏🏻☺️